تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

سفر به سنگاپور

سفر به سنگاپور با تور آسیا


سنگاپور را بیشتر بشناسیم ؟

سنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی شهر سنگاپور است و در شمال خط استوا قرار دارد. کشوری ثروتمند و مدرن است. مالزی و اندونزی همسایه‌های این کشور اند.
این کشور از سال ۱۸۲۴ تا ۱۹۶۳ میلادی، به غیر از سه سال در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مستعمرات بریتانیا بود.

تاریخچه سنگاپور

در سال ۱۹۴۲ توسط ژاپن اشغال می‌شود. و نیروهای بریتانیایی مجبور به ترک آن شدند که این واقعه توسط وینستون چرچیل «بزرگترین شکست تاریخ بریتانیا» نامیده شد.
پس از پایان جنگ، در سال ۱۹۴۵ میلادی مجدداً توسط نیروهای بریتانیایی بازپس گرفته شد. هجده سال بعد در سال ۱۹۶۳ سنگاپور به عنوان عضوی از فدراسیون مالزی استقلال خود را از بریتانیا بدست آورد.
این کشور در نهایت دو سال بعد در سال ۱۹۶۵ از مالزی جدا شد و به جمهوری سنگاپور شکل گرفت.

این کشور با مساحت ۷۱۸ کیلومتر مربع کمی کوچکتر از بحرین است. این کشور که از تعدادی جزیره تشکیل شده، در جنوب شرقی آسیا واقع شده و یکی از مراکز بزرگ تجاری داد و ستد کالا در جهان است.
یکی از ۳ کشور ،شهر مستقل کنونی در جهان است.  از زمان استقلال در سال ۱۹۶۵، به یکی از پر رونق‌ترین کشورهای جهان تبدیل شده و امروز یکی از پرترددترین بندرهای دنیاست.
این کشور از لحاظ ذخایر معدنی کشوری فقیر است. اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است.
به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز پالایش نفت در دنیا به شمار می‌آید. آب و هوای این کشور گرم و مرطوب است و میانگین بارش سالانه در آن به بیش از ۲۳۴۰ میلی‌متر می‌رسد.


برای سفر به سنگاپور میتوانید با تور آسیا روشا گشت به راحتی و با ارزانترین قیمت سفر کنید و از لحظات خوش خود لذت کامل را ببرید.

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

انواع ویزای شینگن

انواع ویزای شینگن چیست؟

بسته به هدف و ماهیت سفر، نوع ویزای شینگن متقاضی تعیین میگردد. نوع این ویزا از طرفی مدت اعتبار این ویزا را تعیین خواهد کرد. بنابراین انواع ویزای شینگن تعیین کننده نحوه و شرایط ورود شما به یک یا چند کشور حوزه شینگن خواهد بود.

ویزای شینگن به ۳ دسته کلی تقسیم بندی میشوند:

ویزای اتحادیه شینگن یا Uniform Schengen Visa) USV)
ویزای اعتبار محدود منطقه‌ ای یا Limited territorial validity visa) LTV)
ویزای ملی یا National Visa

*ویزای اتحادیه شینگن
ویزای اتحادیه شینگن در واقع همان ویزای گردشگری اروپا است. دارنده این ویزا اجازه دارد هر ۶ ماه یک‌بار بمدت حداکثر ۹۰ روز به کشور های عضو اتحادیه شینگن سفر کرده و در آن اقامت داشته باشد.

بر اساس هدف متقاضی از سفر به هر یک از کشور های عضو پیمان، ویزای اتحادیه شینگن به ۳ دسته ویزای A, B, C تقسیم میشوند که طبعا یکی از آن ها به متقاضی تعلق میگیرد.

*ویزای شینگن نوع A
ویزای نوع A نوعی ویزای ترانزیت فرودگاهی است که تنها بفرد اجازه میدهد تا در یکی از فرودگاه‌ های حوزه شینگن پرواز خود را تعویض و به کشوری خارج از حوزه شینگن سفر کنید. این ویزا تنها برای استفاده از فرودگاه‌ های محدوده شینگن معتبر است و فرد اجازه خروج از فرودگاه را نخواهد داشت.

*ویزای شینگن نوع B
ویزای نوع B نیز نوعی ویزای ترانزیتی است که الصاق آن به پاسپورت، به فرد اجازه خواهد داد تا ظرف حداکثر ۵ روز از خاک کشوری در منطقه شینگن عبور کنید.

*ویزای شینگن نوع C
ویزای نوع C در واقع ویزای کوتاه ‌مدت برای سفر به حوزه شینگن است و فرد مجاز است در طول زمانی که هنگام دریافت این نوع ویزا مشخص میشود، در کشور های عضو اتحادیه شینگن اقامت داشته باشد. ویزای نوع C خود بسته به اهداف سفر و شرایط متقاضی به ۳ دسته تقسیم بندی میشوند:

ویزای سینگل شینگن یا ویزای یک بار ورود
ویزای دوبار ورود شینگن
ویزای مولتیپل شینگن یا ویزای چند بار ورود

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی ویزای شینگن میتوانید با مشاوران حرفه ای روشا گشت در ارتباط باشید تا خدمات کامل در این زمینه را دریافت کنید ، همچنین میتوانید پست ها مرتبط در این زمینه را مطالعه نمایید :

اخذ ویزای شینگن فرانسه 

اخذ ویزای شینگن ایتالیا 

ویزای شینگن تخصص ماست

 

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

سفر به جاذبه های شگفت انگیز طبیعی اروپا

سفر به جاذبه های شگفت انگیز طبیعی اروپا با تور اروپا

همه ی مردم قاره ی اروپا را به قاره ی سبز میشناسند ، اروپا شامل صد ها سایت میراث جهانی یونسکو از کوه های کوهستانی و حومه  های سرسبز گرفته تا سواحل آرام و مناظر اقیانوس است. جاذبه های طبیعی و تاریخی این قاره آن قدر دیدنی هستند که به شما هزاران دلیل میدهد که از آن بازدید کنید و یک خاطره خوب برای خود بسازید. پرسه زدن در طبیعت اروپا با تور اروپا از آن دسته کار هایی است که هر فردی را مبهوت و شگفتزده میکند.


برای ادامه ی مطلب کلیک کنید.

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تور اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادا فعالیت می نماید.

مزایای سفر با هواپیما

از مزایای هواپیما میتوان به خدمات مناسب جانبی در طول پرواز و یا فرودگاه نام برد. خدماتی که معمولا در اتوبوس و قطار و کشتی وجود ندارد و یا دست کم قابل مقایسه با هواپیما نیست.

احترام و برخورد مناسب با مسافر، فراهم کردن اسباب آسایش و راحتی ، کیفیت بالای خدماتی که ارائه میشوند و موارد مشابه دیگر در هواپیما استاندارد بهتر و بالاتری نسبت به سایر وسایل وجود دارد.

هواپیماهای مسافری در سه کلاس درجه یک first، تجاری business و اقتصادی economy هستند.

برای ادامه ی مطلب کلیک کنید. 

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادا فعالیت می نماید. 


سفر پاییزی با بهترین تور اروپا

سفر پاییزی با بهترین تور اروپا را تجربه کنید!!

سفر پاییزی با بهترین تور اروپا میتواند تجربیات منحصر به فردی برای شما به ارمغان بیاورد.

پاییز فصلی رنگارنگ است ، با وجود این که برگها در پاییز به روی زمین میریزند اما از زیبایی این فصل کم نمیشود و همین برگها به نوعی آثار هنری این فصل زیبا هستند. همه ما پاییز جایی که در آن زندگی می کنیم را دوست داریم و فکر میکنیم هیچ جای دیگر به زیبایی این نقاط وجود ندارند. حتما این گونه است چرا که چهره پاییز در هر منطقه منحصر به فرد است.

اگر دوست دارید بدانید به غیر از منطقه ای که شما در آن زندگی میکنید در کجای این دنیا میتوانید پاییزی رویایی ببینید با تور اروپا  روشا گشت همراه باشید تا سفری به یاد ماندنی داشته باشید .

برای ادامه ی این مطلب میتوانید کلیک کنید. 

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنین ویزای مولتی کانادا فعالیت می نماید.