تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

آسانترین کشورها برای گرفتن ویزای شینگن

ممکن است مدتی ذهنتان درگیر این باشد که به کدام کشور درخواست ویزای شینگن بدهم تا پیام رد و یا عدم پذیرش ارسال نکند.

کشورهایی هستند که به راحتی و با کمترین درصد پیام رد و یا پذیرش ارسال می شود ، یعنی آسانترین کشورها برای گرفتن ویزای شینگن هستند که شامل کشورهای زیر می شوند :

لوکزامبورگ :

درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۴ – ۲.۱ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۳ – ۰.۷۴ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۲ – ۱.۷ درصد بوده است.
در سال ۲۰۱۳، لوکزامبورگ تنها ۸۴ نفر از متقاضیان را که درخواست ویزای لوکزامبورگ کرده بودند رد کرد و این کشور با کمترین میزان رد شدن در منطقه شینگن بود.در دو سال گذشته اکثر متقاضیان از روسیه، چین و هند آمده بودند.بیشتر ریجکتیها مربوط به اتباع کشور ترکیه بوده است.

اسلواکی :

درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۴ – ۱.۶ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۳ – ۱.۱ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۲ – ۱.۲ درصد بوده است.
در دو سال گذشته تعداد درخواست ویزای شینگن اسلواکی تقریبا ۳۰ درصد کاهش یافت.

ایسلند :

درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۴ – ۰.۹ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۳ – ۱.۳ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۲ – ۰.۹ درصد بوده است.
در سه سال گذشته، تعداد متقاضیان بطور پیوسته برای ویزای شینگن ایسلند افزایش یافته است و آسانترین کشورها برای گرفتن ویزای شینگن میباشد.

لتونی :

درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۴ – ۰.۷ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۳ – ۰.۸ درصد بوده است.
درصد ریجکتی در سال ۲۰۱۲ – ۰.۸ درصد بوده است.
لتونی بعنوان اولین کشور در بین آسانترین کشورها برای گرفتن ویزای شینگن میباشد قرار دارد. در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴ کمترین میزان رد و بدل شدن را داشته است.

برای گرفتن ویزای شینگن کشورهای مختلف مثل هلند ، فرانسه ، پرتغال آن هم بدون برگشت میتوانید با روشاگشت در ارتباط باشید.


آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادا فعالیت می نماید.

عواقب مهاجرت با ویزای شینگن جعلی

عواقب مهاجرت با ویزای شینگن جعلی چیست؟

اگر موفق شوید با  ویزای شینگن جعلی از فرودگاه های کشور مبدا ( برای نمونه ایران ) وارد بخش ترانزیت فرودگاه های هلند شده و سپس به فرانسه پرواز کنید , نه در فرودگاه های هلند و نه در فرودگاه های فرانسه انگشت نگاری نمی شوید.

اما اگر پلیس مستقر در فرودگاه ( چه فرودگاه های هلند و چه فرودگاه های فرانسه ) به هر دلیل به اصالت مدارک سفر شما از جمله اصالت گذرنامه یا ویزای شینگن ارائه شده توسط شما ظنین شوند می توانند با دستگاه های انگشت نگاری مستقر در فرودگاه از شما انگشت نگاری بعمل آورده و اصالت ویزای شما را بررسی کنند. پس از اطمینان از ارائه مدارک جعلی سفر پلیس شما را بازداشت کرده و به مقامات قضایی کشور اروپایی مربوطه معرفی خواهید شد.

در صورت استفاده از ویزای شینگن جعلی مشمول بازگردانیده شدن به کشور صادر کننده ویزای شینگن برای بررسی پناهندگی نخواهید شد زیرا استفاده از ویزای جعلی به این معناست که اصلا ویزای مورد استفاده توسط شما معتبر نبوده و توسط مقامات ذیصلاح صادر نشده است که بخواهند شما را مشمول این بخش از قانون دوبلین قرار دهند لذا در اینحالت مشمول آن بخش از قانون دوبلین خواهید شد که پناهجویانی که از هر طریق غیرقانونی وارد هر کشور اروپایی امضا کننده پیمان دوبلین می شوند برای بررسی تقاضای پناهندگی به اولین کشور اروپایی امن که وارد آن شده اند دیپورت می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای شینگن مطالب زیرا مطالعه کنید :

اقامت بیش از حد مجاز در حوزه شینگن

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن

ویزای شینگن فوری

سفر به اروپا و منطقه ی شینگن

برای دریافت ویزای شینگن فوری میتوانید با بهترین تور اروپا ، روشا گشت در ارتباط باشید تا در مدت کوتاه ویزای شینگن را دریافت کنید.


آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادا فعالیت می نماید.

اقامت بیش از حد مجاز در حوزه شینگن

پیامدهای اقامت بیش از حد مجاز در حوزه شینگن

با وجود این که یک سیاست مشترک برای تمام کشورهای عضو شینگن در مجازات های طولانی مدت وجود ندارد، هر یک از کشورها نوعی مجازات را اعمال میکند.کشور آلمان به سختترین مجازات در منطقه شناخته شده است یا مثلا کشور یونان سنگینترین جریمه های نقدی را برای متخلفان در نظر می گیرد.

اخراج از منطقه شینگن

اخراج از منطقه شینگن ، یکی از پیامدهای اقامت بیش از حد مجاز در حوزه شینگن است که  وقتی شما بیش از حد در قاره اروپا و کشورهای منطقه شینگن اقامت داشته باشید،اخراج شده و به کشور خود بازگردانده خواهید شد.شما خیلی سریع در عرض چند ساعت یا حداکثر چند روز،اخراج خواهید شد.از سوی دیگر، اگر شما در حال کسب درآمد یا فعالیت های غیر قانونی خود هستید،به احتمال زیاد بازداشت خواهید شد.پس از اتمام مجازات،به کشور خود باز خواهید گشت و برای مدت مشخصی از ورود به شینگن ممنوع می شوید.

مشکلات بازگشت به حوزه شینگن

در نظر داشته باشید،از زمانی که پس از اقامت بیش از حد مجاز در کشورهای منطقه شینگن،به کشور خود باز می گردید،برای اینکه بخواهید دوباره به حوزه شینگن و اروپا سفر کنید،با مشکلات زیادی مواجه خواهید بود.افسران مهاجرت و نگهبانان مرزی در مورد افرادی که یکبار خطا کرده اند،مشکوک و حساس می شوند.بنابراین، شما برای گرفتن ویزای شینگن یا عبور از مرزهای خارجی اتحادیه اروپا با مشکل مواجه خواهید بود.

جریمه

معمولترین مجازات برای اقامت بیش از حد مجاز در منطقه شینگن است.بسته به کشوری که در آن اقامت داشته اید،هزینه ها متفاوت است.با این حال، اگر شما برای مدتی بصورت غیر قانونی در حوزه شینگن باقی بمانید، بجز جریمه ای که به شما اعطا میشود، شما نیز از ورود به ناحیه شینگن برای یک مدت مشخص شده یا حتی برای همیشه ممنوع خواهید شد.

ممنوعیت ورود

ممنوعیت ورود افراد به شینگن معمولا برای افرادی است که بیش از حد طولانی اقامت داشته و یا مشغول فعالیت های غیر قانونی هستند.این ممنوعیت می تواند برای مدت سه سال یا بیش تر باشد.

برای اخذ ویزای شینگن فوری با کمترین اتلاف وقت میتوانید با بهترین تور اروپا ، روشا گشت در ارتباط باشید.

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

از اول تا آخر جشن کریسمس

از اول تا آخر جشن کریسمس با تور اروپا

کریسمس یا نوئل، جشنی ویژه مسیحیان است و سالی یک بار برگزار میشود. این ضیافت بزرگ از تاریخ ۲۴ یا ۲۵ ماه دسامبر (۳ و ۴ دی) آغاز شده و حدود ۱۲ روز بطول می انجامد و هم زمان است با آغاز سال نوی میلادی. این جشن جزو مهمترین تعطیلی های رسمی کشور های مسیحی نشین بشمار می آید و در تقویم میلادی هم ذکر شده است.

برخی عید پاک و یا همان کریسمس را روزی که حضرت مسیح به صلیب کشیده شد میدانند و بعضی ها روزی که حضرت مسیح متولد شده را روز جشن کریسمس میدانند.

تزیینات و دکوراسیون برای جشن کریسمس

مطمئنا تزیینات کریسمس یکی از مهمترین و پر شورترین آداب این جشن است. چند روز پیش از آغاز کریسمس همه در تب و تاب آماده شدن برای این ضیافت هستند. برای تغییر چهره شهر از چراغ های کوچک و بزرگ و رنگی استفاده میکنند و همه جا را کاغذرنگی های سبز و قرمز میچسبانند.

استفاده از رنگ سبز به این دلیل است که سرمای زمستان فراموش شده و شادی و گرما به خانه های مردم بیاید و قرمز هم نماد خون پاک حضرت مسیح است که بر صلیب ریخته شد.

در این جشن برای زیباتر کردن خانه ها از اجسامی چون عروسک های جادوگر و گوزن، توت فرنگی، نقاشی های مذهبی، شکلات های رنگارنگ، مجسمه های گوناگون، عروسک بابانوئل، جوراب ساق بلند، تاج های گل و فرشته ها و... استفاده میکنند.

این روز ها رنگ طلایی و سفید هم در تزیینات کریسمسی به کار میروند، که رنگ طلایی هم سمبل سلطنت و ثروت و سفید نماد زمستان و پاکی ست.

درخت کریسمس

یکی از نماد های مهم کریسمس، درخت کاج و سرو چراغانی شده آن است. در ابتدا ایده وجود چنین درختی را ملکه انگلستان داد و کم کم در سراسر دنیا هم طرفدار پیدا کرد. این روز ها کودکان و بزرگسالان با کمک هم درختهایشان را تزیین میکنند.

غذا و خوراکی های کریسمس

خوراکی های مخصوص کریسمس که با تور اروپا لذت میل کردن آن ها را نباید از دست بدهید.  یکی از بخش های مهم و دوست داشتنی این ضیافت تمام عیار است. در طی این جشن، همه اعضای خانواده با هم تلاش میکنند تا یک وعده غذای سنتی و خوش آب و رنگ را تهیه کنند. همین غذا های رنگارنگ باعث گردهمایی اعضای فامیل میشود.

در کشور های گوناگون غذا های متفاوتی سرو میشود و نمیتوان یک نوع خوراکی خاص را بعنوان غذای کریسمس بحساب آورد.

خوراکی هی کشورهای مختلف که در هنگام جشن کریسمس سرو می شود : 

 

جزیره سیسیل ایتالیا: دوازده نوع ماهی

انگلستان و کشور های تحت استعمارش: بوقلمون، غاز یا دیگر پرنده های بزرگ با سس گوجه فرنگی، سیب زمینی، سبزی های خوش عطر دسر هایی مثل پودینگ مخصوص، کلوچه های کوچک، کیک میوه ای و بوش دو نوئل (Bûche de Noël) که نوعی کیک اسفنجی فرانسوی ست سرو میشود.

لهستان و برخی نقاط اروپای شرقی و اسکاندیناوی: ماهی برای قشر متوسط و گوشت بره برای ثروتمندان

سوئد: ژامبون، کباب و شاه ماهی و مخلوط آنها

آلمان، فرانسه و اتریش: انواع غذا هایی که با گوشت خوک پخته میشوند.

در کنار این غذا های خوشمزه از خوراکی هایی مثل شکلات و آب نبات، شیرینی، کیک میوه ای و انواع میوه بخصوص پرتقال هم استفاده میکنند. آمار ها نشان داده اند که میزان مصرف شکلات و آب نبات در کریسمس در آمریکا برابر است با مقدار مصرف آن در تمام روز های دیگر سال. بعبارت دیگر آمریکایی ها به اندازه یک سال شان در طی کریسمس شیرینی و شکلات میخورند.

هدیه های کریسمس

جشن کریسمس

خرید و دریافت هدایا هم قسمت مهمی از جشن کریسمس را تشکیل داده اند و هر کسی بنابر عقاید و سلیقه های خود هدیه هایی را تهیه میکند. بابا نوئل هم سری به خانه هایشان میزند و کادوهای رنگارنگ به بچه ها میدهد.

برای سفر به کشورهایی که کریسمس را جشن می گیرند میتوانید با تور اروپا در تماس باشید و به جشن های کریسمسی سفر کنید.

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

ریجکت شدن ویزای شینگن

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن برای ایرانی ها

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن ، مخصوصا برای ما ایرانیان نداشتن دلیل محکم و قانونی برای برگشت خود از کشور مورد نظر است و این امر گرفتن ویزا را برای ما غیر ممکن میسازد .

اگر نتوانیم دقیقا با شواهد و مدارکی محکم ثابت کنیم که برنامه ی کوتاه یا بلند مدت برای ما و کشور مورد نظر سودی ندارد مطمئنا ویزای ما رد خواهد شد.

خالی بودن پاسپورت و نداشتن سفر خارج از ایران

برخی از متقاضیان با نداشتن سفر قبلی (حتی ترکیه و دبی که سفر به این دو کشور برای ایرانیان به راحتی است)درخواست از سفارت های اروپایی و ویزای شینگن میکنند که متاسفانه سفارت بدون هیچ اطلاع رسانی ویزا را ریجکت میکند.

در این گونه موارد آژانسهای مسافرتی بایستی مشتری را مطلع فرمایند که متقاضی چند سفر خارجی رفته تا با کامل بودن مدارک موفق به دریافت ویزای شینگن یا اروپایی شوند.

داشتن دعوت نامه

گاهی اوقات دعوت نامه خود باعث رد ویزا از طرف سفارت میشود که این تفکر بوجود می آید اشخاص بدلیل داشتن خانواده در کشور مورد نظر امکان ساپورت مالی به متقاضی را برای باز نگشتن بوجود می آورد.

در برخی از سفارتها درخواست ویزای توریستی بسیار خوشایند است بدلیل اینکه تمامی کشور ها از توریستها استقبال میکنند.

سوری بودن هتل

برخی ار آژانسها با نداشتن کارت بانکی در کشور مورد نظر نمیتوانند رزرواسیون واقعی داشته باشند و اکثر سفارتها استعلام رزرواسیون هتل را پیگیری خواهند کرد.

برای اخذ ویزای شینگن در کوتاهترین مدت میتوانید با بهترین تور اروپا ، روشا گشت در ارتباط باشید.


آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.