تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

نحوه پیگیری ویزای مولتی کانادا

نحوه پیگیری ویزای مولتی کانادا چگونه است ؟

یکی از مواردی که پرسشهای بسیاری را برای اکثر متقاضیان ویزای مولتی کانادا موجب میشود، نحوه پیگیری ویزای مولتی کانادا از وب سایت و یا سفارت کانادا است.

با توجه به تعطیلی سفارت کانادا در تهران و لزوم مراجعه به کشور های اطراف برای انجام انگشت نگاری و در نتیجه تشدید سردرگمی متقاضیان ایرانی برای پیگیری جواب ویزای مولتی کانادا بیشتر شده است که با مطالعه این مطلب از سردرگمی نجات پیدا خواهید کرد و هم چنین با روشاگشت در ارتباط باشید تا بدون دغدغه ویزای مولتی کانادا را اخذ کنید.

متقاضیان ایرانی به دو روش میتوانند برای اخذ ویزای مولتی کانادا اقدام کنند

ثبت نام آنلاین (Online Application)
مراجعه حضوری به دفاتر انگشت نگاری (Paper Application)
در روش ثبت نام آنلاین ویزای کانادا، پیگیری جواب ویزای کانادا به مراتب آسان‌تر و مدت زمان جواب سفارت کانادا عموما کوتاه‌تر خواهد بود.

به بیان دیگر بنا بر اعلام رسمی سایت سفارت کانادا، ثبت نام آنلاین بهترین روش برای درخواست ویزای این کشور است.
در روش مراجعه حضوری به دفاتر انگشت نگاری ویزای کانادا اما فرد متقاضی با در دست داشتن تمامی مدارک مورد نیاز، به یکی از VAC های دفاتر VFS مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک و انگشت نگاری، ایمیلی ارائه میدهد که این ایمیل پل ارتباطی وی با سفارت کانادا خواهد بود.

مطالب مرتبط : قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا ، ویزای توریستی کانادا 

مدت زمان جواب سفارت کانادا

بنابر اعلام رسمی سفارت کانادا، مدت زمان جواب سفارت کانادا برای پردازش یک پرونده و صدور ویزای کانادا ۱۲۰ روز کاری است. این زمان نسبی بوده و بنابر دفتری که متقاضی از طریق آن اقدام به انگشت نگاری میکند متغیر خواهد بود.

بررسی جوابدهی در دو روش مراجعه حضوری و آنلاین

اگر در روش مراجعه حضوری، درخواست ویزا ریجکت شده باشد، نامه‌ ای مبهم (بویژه در سفارت کانادا در دبی) برای متقاضی ارسال میشود که در آن از وی خواسته خواهد شد برای دریافت مدارک خود به سفارت مراجعه کند؛ و در صورت ویزا شدن درخواست، نامه‌ ای موسوم به Pass Request برای متقاضی ارسال میشود.

در روش آنلاین اطلاع رسانی شفاف تر است و در نامه سفارت به صراحت به صدور ویزا و یا ریجکت درخواست اشاره میشود. در صورت موافقت با درخواست ویزا، متقاضی میبایست با در دست داشتن نامه Pass Request ظرف مدت ۳۰ روز به دفتر انگشت نگاری مربوطه مراجعه کرده و پاسپورت خود را برای الصاق برچسب ویزا ارائه نماید.

برای اخذ ویزای مولتی کانادا میتوانید با روشاگشت در ارتباط باشید تا در طی مراحل اخذ ویزای کانادا به شما عزیز کمک کنند و بدون دغدغه ویزای مولتی کانادا را اخذ کنید ، همچنین برای دریافت ویزای شینگن کشور های ایتالیا ، اسپانیا و .. میتوانید با روشاگشت در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.