تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

دلایل مختلف رد شدن درخواست ویزای شینگن

دلایل مختلف رد شدن درخواست ویزای شینگن چیست؟

دلایل مختلف رد شدن درخواست ویزای شینگن در مطلب زیر ذکر شده است که میتوانید با راه حل های ذکر شده درصد رد شدن ویزای شینگن را کاهش دهید.

هدف سفر شما شفاف نیست

ده ها دلیل برای رد شدن ویزای شینگن وجود دارد یعنی ممکن است شرایط و اهداف اقامتتون ارائه نشده باشد . در درخواست ویزای شما باید توضیح دهید که چرا میخواهید به منطقه شینگن سفر کنید و مدارک ارائه شده شما باید این توضیحات را تایید کند.

تجربه سفر قبلی شما هم میتواند مفید باشد، و گفته میشود که در برخی موارد کسانی که سابقه سفر قبلی کمتری دارند، درخواست ویزای آنها رد میشود! کنسول ویزای شینگن به این قضیه مشکوک میشود که چرا کسی که تابحال به هیچ یک از مناطق اطراف سفر نکرده، تصمیم سفر به اروپا میگیرد.

مطالب مرتبط :  عواقب مهاجرت با ویزای شینگن جعلی

چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم؟

یک نامه ضمیمه فرم درخواست ویزای خود کنید که این سوالات رو جواب دهد : با چه کسی سفر میکنید؟ در منطقه شینگن چکاری میخواهید انجام دهید؟ چه زمانی تصمیم به سفر دارید؟ در طول سفر کجا خواهید ماند؟ چرا میخواهید سفر کنید؟ چطور میخواهید برای اقامتتان هزینه کنید؟

مطمئن شوید که اسناد و مدارکی که میفرستید با توضیحات نامه همخوانی داشته باشد. اگر برای کنفرانس میروید، دعوتنامه و کپی از رزرواسیون هتل در آن نزدیکی رو ضمیمه کنید . کسانی که میخواهند از خانواده دیدن کنند ، مدارک ارتباط خانوادگی یا کپی از کارت شناسایی رو ارائه کند. اگر به منظور گردش به منطقه شینگن سفر میکنید، در مورد مکانهای دیدنی و تورهای تفریحی مورد نظرتون توضیح دهید.

مدارک مالی را ارائه نداده اید!

این دلیل رد درخواست یعنی شما مدارک معیشت کافی برای مدت زمان اقامت یا بازگشت به کشور مبدا در نظر گرفته نشده، باید ثابت کنید که بودجه کافی برای سفر و برگشت رو دارید. هزنیه معیشت با توجه به کشوری که به آنجا میروید و هتل هایش متفاوت است.

چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!
راه های زیادی برای ارائه مدارک مالی برای ویزای شینگن وجود دارد. شما باید قادر به ارائه گزارشات مالی یک ماه اخیر، کارت اعتباری، چک مسافرتی، مدارک پرداختی و استخدامی و مدارک اسپانسر هزینه های سفرتان باشید.

 اسناد مسافرتی اشتباه یا غیر قابل اعتماد ارائه کردید!

یک سند مسافرتی جعلی، تقلبی و اشتباه ، قابل اعتماد نیست و درخواست ویزای شما رد میشود. بدانید که مسئولین سفارت، با هتل شما تماس میگیرند و برنامه سفر شما رو چک میکنند و بعد تایید میکنند که پرواز شما قانونی هست. نه تنها درخواستتون رد میشود بلکه اعتماد آنها را نسبت به خودتان سلب می کنید.

چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!
اگر نمیخواهید قبل از تایید ویزای شینگن، روی پول رزرو پرواز و هتل ریسک کنید، از یک رزرو معتبر و معروف استفاده کنید. اینگونه خطر از دست دادن پول شما در رزرو هتل و پرواز وجود ندارد. در نامه ضمیمه درخواست بنویسید که سندی در این زمینه در دسترس نیست.

بیمه مسافرتی شما کافی نیست!

یادتان باشد که باید مدارک بیمه معتبر درمانی و مسافرتی داشته باشید تا بتوانید ویزای شینگن بگیرید. بیمه سفر یکی از ملزومات ویزا هست و باید بیمه درمانی در بیمارستان و محل اقامت و کشور مبدا و مقصد رو تحت پوشش قرار بدهد  و باید تمام کشورهای منطقه شینگن رو پوشش بدهد.

چطور از این اشتباه جلوگیری کنیم!

یک بیمه ویزای شینگن انتخاب کنید که مخصوص شما طراحی شده باشد. اینگونه مطمئن میشوید که هزینه های پیش بینی شده را پوشش میدهد، اگر که اتفاقی در طول سفرتون رخ بدهد. اسناد اصلی رو ارسال کنید. برخی از شرکت های بیمه ویزای شینگن این امکان رو دارند که در صورت عدم تایید هزینه را به شما برگردانند.

برای دریافت ویزای شینگن اسپانیا ، ویزای شینگن پرتغال و کشورهای دیگر مانند فرانسه ، هلند و ... میتوانید با تیم آژانس مسافرتی روشاگشت در ارتباط باشید تا بهترین سفر را بدون دغدغه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.