تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

چرا با تور سفر کنیم

چرا با تور سفر کنیم بهتر است؟

آیا میتوان به راحتی لباسها را در چمدان یا کوله پشتی ریخت و به یک کشور دیگر و مقصدی نامعلوم سفر کرد؟ مطمئنا نه. اگر شما بخواهید انفرادی سفر کنید باید واقعا در اینکار ماهر باشید. مثلا شما به صورت انفرادی به اروپا سفر کرده اید. چطور میخواهید با مردم بومی ارتباط برقرار کنید؟ اگر در آنجا اتفاقی مثل گم کردن وسایل بیفتد چه میکنید؟ چطور میتوانید متوجه شوید که رفتن به چه خیابانهایی خوب نیست و کجا ها نباید بروید؟ حالا اگر همین سفر را با تور انجام بدهید، ففقط کافیست عقب بشینید تا مجریان تور اروپا همه ی کار ها را خودشان انجام دهند و شما هم بدون استرس از سفر لذت ببرید. کاری که باید انجام دهید این است که یک تور خوب در یک زمان مناسب انتخاب کنید تا برای همیشه شیفته ی این نوع سفر شوید.

اما چرا سفر با تور بهتر است؟

 

چرا با تور سفر کنیم

 

کسی به شما راه را نشان می دهد

وقتی که شما خود به صورت انفرادی به سفری میروید، برای تهیه غذا و نوشیدنی، محل اقامت و هرآنچه که احتیاجات سفر شما را تشکیل میدهد، خود باید آستینها را بالا بزنید و نیاز های سفر را رفع کنید، اما در سفر با تور، راهنمای سفر با شما همراه خواهد بود و به عنوان مثال به شما اعلام میکند که برنامه هر روز صبح چیست و به طور کل راهنمای سفر حقایق و اطلاعات مهمی در رابطه با سفر شما در اختیار قرار میدهد.

یافتن دوستانی جدید

بدون شک در سفر با تور در مدتی مشخص با افراد گوناگونی آشنا خواهید شد و میتوانید با توجه به روحیات آنها در سفر دوست جدید برای خود دست و پا کنید.

مقاصد سفری

هر کدام از آژانسهای مسافرتی که تور های گردشگری گوناگونی را ارائه میکنند، توانسته اند پس از سال ا آزمایش و تجربه، بهترین برنامه گردشگری در سفر را برنامه ریزی نمایند، همچنین این آژانسها حدالامکان سعی میکنند تورلیدر های خود را از افراد بومی یا افرادی که دانش زیادی از این مناطق دارند انتخاب کنند.

سازماندهی سفر گروهی

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که با جمعی از دوستان خود به مسافرت بروید. در سفر هایی که با دوستانتان خود انجام میدهید، شاید به دلیل صمیمیت فضا، در پرداخت هزینه مشترک دچار مشکل شوید. اما اگر همین جمع دوستانه با تور گردشگری تور اروپا سفر کنند، به لطف وجود تور لیدر، از مشکلات این چنینی رها میشوند.

تخفیف گروهی

بهره مندی از تخفیفهای گروهی از دیگر مزایای سفر با تور اروپا است، تور لیدر سفر شما با توجه به اطلاعات، میتواند مسافران تور را از تخفیفهای گروهی که بسیاری از مراکز قائل شده اند از رستورانها گرفته تا مراکز خرید و غیره بهره مند کند.

 

اگر قصد سفر با تور اروپا را دارید شماره های تماس آخر صفحه شما را به سمت ما هدایت خواهند کرد.

نمایشگاه بین المللی گردشگری در مادرید اسپانیا

نمایشگاه بین المللی گردشگری  FITUR در مادرید اسپانیا 2019

تاریخ شروع:چهارشنبه 97/11/03 (01/23/2019)

تاریخ پایان:یکشنبه 97/11/07 (01/27/2019)

نوع نمایشگاه:بین المللی

وب سایت:ifema.es


نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری FITUR مادرید اسپانیا 2019، در تاریخ 23-27 ژانویه (3 الی 7 بهمن 97) برگزار می شود.

FITUR، نمایشگاه بین المللی تجارت گردشگری، قدمت 39 ساله دارد که شروع این جشنواره از 23 آبان تا 27 برگزار می شود که با تور اسپانیا میتوانید برای بازدید سفر کنید.

در سال 2018، FITUR رکورد مشارکت را با 10،190 شرکت نمایشگاهی از 165 کشور و منطقه، 140،120 شرکت کننده در تجارت و 110،860 نفر از عموم مردم  داشته است که شماهم میتوانید هرچه سریعتر برای اخذ ویزای شینگن اسپانیا و رزرو تور اسپانیا اقدام کنید تا از این نمایشگاه بازدید کنید.


چرا از این نمایشگاه بین المللی گردشگری در مادرید اسپانیا دیدن کنیم ؟

*برای بدست آوردن تمام اطلاعات تخصصی تجارت در مورد بازار توریستی
*برای شروع، ادامه و نتیجه گیری فرآیندهای خرید و سفارش با کل کانال توزیع در FITUR.
*برای تقویت روابط تجاری با تامین کنندگان فعلی.
*نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصت حضور در کنگره ها، سمینارها و مراسم های موازی را فراهم می کند، منابع بی قید و شرط اطلاعات در مورد تکامل و روند صنعت.
*برای لذت بردن از مادرید و مناطق آن

در این نمایشگاه با توجه به عکسهایی که مشاهده می کنید میبینید که کشورهای مختلف چند نفر به عنوان نماینده به این نمایشگاه بین المللی گردشگری در مادرید اسپانیا مراجعه کرده اند و برای مراجعه کنندگان توضیحاتی مختصر در مورد کشور ، جاذبه های گردشگری و .. مطرح می شود.

شما هم میتوانید برای اینکه با کشورها و آژانس های مسافرتی و گردشگری بیشتری آشنا شوید ، میتوانید با تور اسپانیا روشاگشت سفر کنید و همچنین میدانید که برای ورود به اسپانیا باید ویزای شینگن اسپانیا را اخذ کرده باشید با روشاگشت در ارتباط باشید.

فستیوال های زمستانی اروپا

پرشورترین فستیوال های زمستانی اروپا

 

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال ونیز؛ ایتالیا

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال ونیز؛ ایتالیا

 

کارناوال دیدنی و جذاب ونیز ایتالیا از جمله جشنوراه ایست که تماشایی آن را نباید از دست داد. کارناوالی که معرفی کننده فرهنگ و هنر کشور ایتالیا میباشد. این جشنواره که در اوایل فوریه برگزار میشود، شرکت کنندگان در آن ماسک ها مختلف به صورت میزنند و لباس های شاد و زیبا و خاص به تن میکنند.

کارناوال ونیز هر سال در میدان سنت مارک برگزار شده و با اجرای مراسم هایی همچون آتش بازی ، رویداد های موسیقی و انواع تردستی همراه میباشد . یکی از بخش های دیدنی این فستیوال این است که در کانال ونیز قایق هایی عبور میکنند که افرادی که در داخل آن هستند لباس های عجیب بر تن داشته و روی صورت خود ماسک زده اند.

با تور اروپا ایتالیا میتوانید خود را به موقع به این فستیوال برسانید و تجربه ای جدید برای خود رقم بزنید.

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال کلن آلمان

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال کلن

تاریخ برگزاری کارناول کلن در ماه فوریه در شهر کلن کشور آلمان میباشد. جشن کارناوال آلمانی در روز "سه شنبه چرب" آغاز شده و روز "چهارشنبه خاکستر" به اتمام میرسد.

این کارناوال که یکی از بزرگترین جشن های خیابانی اروپا محسوب شده، در روز دوشنبه گل سرخ با مراسم رژه و حضور بیش از ١٣٠ گروه موسیقی و صد ها اسب به اوج خود میرسد و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به تماشای خود میکشاند. تور اروپا روشاگشت شما را برای دیدار فستیوال های مقصد راهنمایی میکند.

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال اژدها؛ اسلوونی

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال اژدها؛ اسلوونی

 

در اسلونی روز های مذهبی به نام Shrovetide وجود دارد. جشنواره اژدها در شهر لیوبلیانا و در مرکز قدیمی شهر، میدان Prešeren برگزار میشود. جشنواره پرطرفداری در میان مردم محلی اسلووی که با رژه‌ی خیابانی و عروسک گردانی همراه میباشد . از بخش های جذاب این فستیوال، حضور افراد با پوشش شخصیت‌ های اسطوره‌ ای و مذهبی است. مسافران تور اروپا هم میتوانند در این جشن شرکت کنند.


تور اروپا , فستیوال های زمستانی اروپا , فستیوال های اروپا , فستیوال های زمستانی

اخذ ویزای شینگن اسپانیا

اخذ ویزای شینگن اسپانیا با روشاگشت

برای اینکه وارد کشور اسپانیا شوید نیاز به اخذ ویزای شینگن دارد ، چون کشور اسپانیا جزو کشورهای معاهده شینگن است که حتما برای ورود به این کشور زیبا باید ویزای شینگن اسپانیا داشته باشید.

اخذ ویزای شینگن اسپانیا و ویزای شینگن پرتغال چند نوع است که :

ویزای یک بار ورود
از این نوع ویزا تنها میتوان برای یک بار ورود به کشور های عضو پیمان شینگن استفاده کرد. باید به این نکته توجه کرد کرد که با داشتن این نوع از ویزای شینگن با ترک کشور مقصد حتی اگر مدت زمان اقامتتان به پایان نرسیده باشد ویزای شما منقضی خواهد شد.یعنی تنها برای یکبار میتوانید تحت هر شرایطی از این نوع ویزا برای ورود به کشور های عضو منطقه شینگن در مدت زمانی مشخص استفاده نمایید.

ویزای دو بار ورود
با به همراه داشتن این نوع از ویزای شینگن شرایطی همانند ویزای یک بار ورود را خواهید داشت. یعنی میتوانید در مدت زمانی که مشخص شده است به کشور های این منطقه سفر کنید. با این تفاوت که توسط این نوع از ویزای شینگن دو بار از امکان ورود به این کشور ها برخوردار خواهید شد.

ویزای چند بار ورود
با داشتن این نوع از ویزای شینگن در مدت زمانی محدود یعنی نود روز در هر 6 ماه از سال میتوانید چند بار ورود و سفر بین کشور های عضو منطقه شینگن را داشته باشید. این نوع از ویزای شینگن امکان سفر و اقامت به چندین کشور عضو اتحادیه شینگن را برای شما فراهم خواهد کرد.مدت زمان اعتبار ویزای شما یعنی نود روز از زمان ورود به هر یک از کشور های عضو منطقه شینگن محاسبه خواهد شد.

روشاگشت در زمینه ی اخذ ویزای شینگن اسپانیا ، پرتغال ، هلند ، ایتالیا و ... تبحر خاصی دارد که میتوانید برای اخذ با روشاگشت در ارتباط باشید.

همه چیز درباره سفر هلند

همه چیز درباره سفر هلند با روشاگشت

کشور هلند کشوری است که تقریبا مساحتی حدود ۳۴ کیلومتر مربع دارد.رئیس دولت هلند ملکه بئاتریکس نام دارد. مقر دولت آن لاهه است و پایتخت آن آمستردام هلند بخاظر داشتن بزرگ ترین نمایشگاه گل لاله و صادرات آن به نقاط مختلف شهرت زیادی را داراست. موضوع جالبی برای کشور هلند وجود دارد که کشور هلند کشوریست که در آن حیوانات ولگرد وجود ندارد.

همه چیز درباره سفر هلند : توراروپا هلند

آمستردام یکی‌ از محبوب‌ ترین هدف‌ های گردشگری در اروپا با بیش‌از چهارمیلیون بازدید کننده از سرتاسر جهان در سال است. بخش مرکزی آمستردام بافت فشرده و زیبای قدیمی خود را بخوبی حفظ کرده‌ و بخاطر همین یکی از جاذبه‌ های گردشگری تور اروپا در آمستردام برای مسافران ، قایق‌ سواری در کانال‌ های داخل شهر است.

همه چیز درباره سفر هلند : بهترین زمان برای سفر

هلند، آب ‌و هوای معتدلی دارد؛ تابستان‌ های ملایم و زمستان‌ هایی سرد، از ویژگی‌ های آب‌ و‌ هوای هلند است. اگر می‌ خواهید از باغ‌ های لاله دیدن کنید، بهترین زمان برای انتخاب تور اروپا هلند اواسط مارس تا اواسط ماه مه است. در کل ، هر چه بسمت جنوب این کشور بروید، آب‌ و هوا گرم‌ تر می‌ شود. باد های غربی که از سمت دریای شمال می‌ وزد، نواحی ساحلی مرطوب‌ تر را با زمستان‌ های گرم‌تر و تابستان‌ های خنک‌ تر همراه می‌ کند. در تمام طول سال احتمال بارش باران وجود دارد.

همه چیز درباره سفر هلند : جاذبه‌های گردشگری

بیشتر گردشگرانی که هلند را بعنوان مقصد سفر انتخاب می‌ کنند، بیشتر بر آمستردام تمرکز می‌ کنند؛ پایتخت زیبایی که موزه‌ های متعدد و نگار خانه‌ های هنری زیادی دارد. اما غیر از آمستردام شه رها و دهکده‌ های کوچک زیادی وجود دارند که سفر به آن‌ ها خالی از لطف نیست و زیبایی‌ های هلند را بخوبی نشان می‌ دهد. از آن جایی که هلند مسطح است، می‌ توانید جاذبه‌ های گردشگری را بروش محبوب هلندی یعنی با دوچرخه ببینید.
برای سفر به هلند میتوانید از تور اروپا روشاگشت کمک بگیرید.