تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

اخذ ویزای شینگن پرتغال فوری

جمهوری پرتغال، کشوری اروپایی در همسایگی اسپانیا است که در ناحیه جنوب غربی قاره سبز قرار دارد و عمده شهرت آن در میان ایرانیان بدلیل سابقه این کشور در دریانوردی و کشف سرزمین‌ های جدید است. جاهای دیدنی پرتغال در کنار آب و هوایی و جشنواره‌ های متنوع است، سالانه گردشگران بسیاری عموما از طریق تور های پرتغال به این کشور سفر میکنند.

اگر شما نیز قصد سفر به پرتغال را دارید، در روشا گشت میتوانید بهترین و ارزانترین تور پرتغال را در نوروز98 انتخاب کنید و یک سفر عالی داشته باشید.

انواع ویزای پرتغال

 ویزای شینگن پرتغال در دو نوع صادر میشود که در ادامه به بیان هریک از آن‌ ها خواهیم پرداخت.

نوع اول: این ویزا به ترانسفر فرودگاهی معروف است که افراد میتوانند با این ویزا بدون خارج شدن از محوطه فرودگاه به سایر کشور های عضو شینگن پرواز نمایند.

نوع دوم: نام کامل این ویزا ترانسفر و اقامت کوتاه‌ مدت یا به‌ اصطلاح دوبارورود میباشد که این نوع ویزای پرتغال برای ترانسفر و اقامت کوتاه در حوزه کشور های عضو پیمان شینگن میباشد. افرادی که این نوع ویزا را دریافت میکنند میتوانند برای مدت ۹۰ روز (حداکثر) در کشور پرتغال اقامت داشته باشند.

زمان مناسب برای اخذ ویزای شینگن پرتغال

برای اخذ ویزای شینگن پرتغال حداقل یک ماه قبل از عزیمت و سفر به این کشور باید اقدام کرد. دلیل این امر این است که سفارت پرتغال در مقابل تأخیر در حدود صدور ویزا برای متقاضیان در آخرین لحظات هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمیگیرد. نکته دیگر برای ویزای شینگن پرتغال در جهت زمانبندی مناسب این میباشد که تعیین وقت سفارت پرتغال نزدیک به بیست‌ و یک روز طول میکشد.

ولی با روشاگشت دیگر نگران این مسائل نباشید شما میتوانید با روشاگشت برای اخذ ویزای شینگن پرتغال فوری اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.