تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون

 نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون از ۱۷ الی ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ در شهر بارسلون کشور اسپانیا برگزار می گردد. نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون از پیوند میان دو رویداد معتبر در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی Cosmobelleza و STS Beauty در اسپانیا متولد شده .

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون بر آخرین نوآوری ها و گرایشات دنیای زیبایی با در بر گرفتن رشته های متفاوت تمرکز خواهد داشت که به دو بخش آرایش مو ،ناخن و بخش گریم و زیبایی ،محصولات دارویی مربوط با زیبایی و سلامتی و زندگی سالم تقسیم خواهد شد.

برنامه ریزی فعالیت های نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون بر آموزش و تمرین در سطح با لا ،برجسته کردن کنفرانس بین المللی زیبایی،کنفرانس زندگی سالم ،تریبون آرایشی ،گوشه سلامتی ،کنفرانس توزیع کنندگان ،جلسات اموزشی استادان گریم ،آرایش و طراحی و کاشت ناخن تاکید خواهد داشت.

فضایی اختصاصی هم در اختیار نمایندگی های هنری جهت نمایش محصولاتشان درراهروی زیبایی قرار خواهد گرفت.این نمایشگاه بهترین سکو برای افزایش دانش در این زمینه ،گسترش فعالیت های تجاری و همکاری های بین المللی است .

صنعت زیبایی و لوازم آرایشی و بهداشتی با رشد و پیشرفتی ثانیه ای به جلو می رود پس اگر خواهان همگام شدن با رقبای بین المللی خود هستید این نمایشگاه بهترین فرصت را برای شما فراهم خواهد آورد که میتوانید با تور اسپانیا به بازدید این نمایشگاه بروید.

برای بازدید از این نمایشگاه چه کاری انجام دهیم؟

نمایشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی بارسلون برای دوستداران لوازم آرایشی و بهداشتی گزینه ی مناسبی است که شما میتوانید از لوازم آرایشی ها با برندهای مختلف دیدن کنید همچنین برای خرید زیر قیمت هم از این نمایشگاه اقدام کنید.

برای بازدید از این نمایشگاه حتما میدانید که نیاز به ویزای شینگن اسپانیا دارید پس میتوانید برای دریافت ویزای شینگن با روشاگشت در ارتباط باشید ، همچنین برای سفر به اسپانیا با تور اسپانیا روشاگشت اقدام به سفر کنید تا این نمایشگاه را از دست ندهید.

برای اینکه سفری به یاد ماندنی در اسپانیا داشته باشید میتوانید با روشاگشت و تورهای نوروزی 98 سفر کنید. برای اینکه از تورهای نوروزی با خبر شوید کافیست روی دکمه زیر کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.