تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

ایتالیا گردی با روشاگشت

ایتالیا کشوری با سابقه تاریخی طولانی است. سفر به این کشور شاید آرزوی خیلی ها باشد. بازدید از اماکن تاریخی ایتالیا همچون برج پیزا، پالاسیوم، هرکولانیوم ، خوردن خوراکیهای بومی آن مانند اسپاگتی، کاپوچینو، و انواع پنیر، دیدار با مردم ایتالیا که بیشتر آنها رومانتیک و در عین حال دروغگو (به عقیده خودشان) هستند، زندگی شبانه زیبای شهرهای ایتالیا می تواند آرزوی هرکسی باشد. با تور اروپا روشاگشت میتوانید این کشور را از نزدیک ببینید.

ایتالیا گردی با روشاگشت یکی از ناب ترین تجربه های عمر!

جاذبه های ایتالیا و شهرهایش آن قدر زیاد است که اصلا نمی توان گفت که در فصل خاصی تقاضا برای رفتن به این کشور زیاد است بلکه در ۳۶۵ روز سال، از هر کجای دنیا گردشگران و توریست های فراوانی برای رفتن به این کشور زیبا و تاریخی اقدام می کنند.

سفر به ایتالیا قطعا یکی از تجربه‌های کمیاب زندگی هر شخص – مانند تجربه یک روز بهاری عالی و یا قدرت اولین عشق- خواهد بود که در مورد آن مبالغه نمی‌کنیم. در چند مکان تاریخ، هنر، مد، غذا و لادولچه ویتا (زندگی خوب) بدون هیچ زحمتی در کنار هم قرار گرفته‌اند و ترکیب شدند. جزایر آفتابی، دریاچه‌هایی مخصوص موج‌سواری، دریاچه‌های یخی و آتشفشان‌های آتشین، کشتزارهای وسیع و مناظر شهری زیادی در این کشور وجود دارند که باعث شده‌اند میراث جهانی یونسکو در ایتالیا از هر کشور دیگری بر روی زمین بیشتر باشد. کمتر جایی با این تنوع در دنیا وجود دارد و البته کمتر بازدیدکننده‌ای است که هنگام ترک این کشور در اشتیاق دیدار مجدد آن نباشد.

بیشتر مسافران تور اروپا ایتالیا رم را برای مقصد گردشگری انتخاب میکنند. رم، شهری که بر روی تاریخی چند هزارساله بنا شده، یکی دیگر از شهر‌های ایتالیا است که در بخش مرکزی و غربی این کشور قرار دارد. این شهر برای چندین قرن مرکز توجهات جهان بوده و اکنون نیز آرزوی هر گردشگری است که به این منطقه سفر کند.

شما می توانید با مراجعه به سایت روشاگشت ، برای خرید تور، بلیط هواپیما و یا رزرو هتل خود در ایتالیا و یا هر مقصد دیگری به راحتی اقدام کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.