تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

ویزای مولتی کانادا در یک نگاه

ویزای مولتی کانادا در یک نگاه کلی

برای ورود به کشور کانادا، نخستین گام عملی اقدام برای اخذ ویزا است. خواه انگیزه از سفر صرفا توریستی و همراهی با یک تور گردشگری باشد، خواه دیدار اقوام و آشنایان، خواه ادامه تحصیل و خواه اهداف کاری و سرمایه گذاری، آنچه ورود شما به این کشور را جواز می دهد، ویزای کانادا است. در حال حاضر و بر اساس قوانین اداره مهاجرت کانادا، تمامی ویزاهای توریستی این کشور برای اتباع ایرانی به شکل ویزای مولتیپل (Multiple-entry) است. ویزایی که با نام‌هایی همچون ویزای ۵ ساله کانادا و یا ویزای چند بار ورود نیز شناخته‌ می‌شود.

اگر شما نیز می خوهید به دلایلی به کانادا سفر کنید شانس خود را برای اخذ ویزای 5 ساله کانادا امتحان نمایید و منتظر جواب از افسر مهاجرت کانادا باشید.می توانید به جای تقاضای ویزای تک ورودی (Single Entry) تقاضای ویزای چند ورود (Multiple Entry) بدهید. اما جالب است بدانید اگر شما درخواست ویزای تک ورود کنید در حالی که دارای شریط ویزای مولتی باشید کنسول در نامه ای که به شخص ارسال می کند اطلاع خواهد داد که می تواند برای ویزای مولتی هم اقدام کند اما مطابق درخواست شخص همان ویزای تک ورود را صادر می کند.

انواع ویزاهای توریستی کانادا
ویزای یکبار ورود کانادا (single)
ویزای چندبار ورود کانادا(multiple)
ویزای سوپر ویزا کانادا(supervisa) : مخصوص افرادی که نوه یا فرزندی در کانادا دارند.

مطالب مرتبط:

قیمت اخذ ویزای مولتی کانادا
مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کانادا

روشاگشت با سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزای معتبرترین کشورها، اجرای تور کانادا و  اخذ ویزای توریستی مالتی کانادا این اطمینان را به شما میدهد تا با تیم حرفه ای ما مراحل اخذ ویزای خود را طی کنید.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.