تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

ریجکت شدن ویزای شینگن

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن برای ایرانی ها

دلایل ریجکت شدن ویزای شینگن ، مخصوصا برای ما ایرانیان نداشتن دلیل محکم و قانونی برای برگشت خود از کشور مورد نظر است و این امر گرفتن ویزا را برای ما غیر ممکن میسازد .

اگر نتوانیم دقیقا با شواهد و مدارکی محکم ثابت کنیم که برنامه ی کوتاه یا بلند مدت برای ما و کشور مورد نظر سودی ندارد مطمئنا ویزای ما رد خواهد شد.

خالی بودن پاسپورت و نداشتن سفر خارج از ایران

برخی از متقاضیان با نداشتن سفر قبلی (حتی ترکیه و دبی که سفر به این دو کشور برای ایرانیان به راحتی است)درخواست از سفارت های اروپایی و ویزای شینگن میکنند که متاسفانه سفارت بدون هیچ اطلاع رسانی ویزا را ریجکت میکند.

در این گونه موارد آژانسهای مسافرتی بایستی مشتری را مطلع فرمایند که متقاضی چند سفر خارجی رفته تا با کامل بودن مدارک موفق به دریافت ویزای شینگن یا اروپایی شوند.

داشتن دعوت نامه

گاهی اوقات دعوت نامه خود باعث رد ویزا از طرف سفارت میشود که این تفکر بوجود می آید اشخاص بدلیل داشتن خانواده در کشور مورد نظر امکان ساپورت مالی به متقاضی را برای باز نگشتن بوجود می آورد.

در برخی از سفارتها درخواست ویزای توریستی بسیار خوشایند است بدلیل اینکه تمامی کشور ها از توریستها استقبال میکنند.

سوری بودن هتل

برخی ار آژانسها با نداشتن کارت بانکی در کشور مورد نظر نمیتوانند رزرواسیون واقعی داشته باشند و اکثر سفارتها استعلام رزرواسیون هتل را پیگیری خواهند کرد.

برای اخذ ویزای شینگن در کوتاهترین مدت میتوانید با بهترین تور اروپا ، روشا گشت در ارتباط باشید.


آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.