تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا اسپانیا

تور اروپا اسپانیا با روشاگشت

اسپانیا، کشور زیبا و پرهیاهوییست که سالانه مسافران زیادی برای دیدن سبک زندگی و معماری بنا هایی که در این کشور وجود دارد به آن سفر میکنند. شهر هایی با جاذبه های متنوع که باعث شده این کشور در فهرست کشور های دیدنی دنیا قرار بگیرد.

تور اروپا اسپانیا با هواپیما

شرکت هواپیمایی ماهان هر هفته دو پرواز مستقیم از تهران به بارسلونا دارد و پرواز هایی ترانزیت از پایتخت اسپانیا به شهر های اصلی آن توسط شرکت‌ های هواپیمایی لوفتانزا، KLM، بریتیش ایرویز، ایرفرانس، آلیتالیا، خطوط هوایی اتریش، و ترکیش ایرلاینز انجام می‌ گیرد.
اسپانیا بیشتر از 30 فرودگاه بین‌‌ المللی دارد و اکثر فرودگاه‌ های اروپایی اصلی پرواز هایی را به مادرید، بارسلونا، مایورکا، تنریف، و مالاگا انجام می‌ دهند.

تور اروپا اسپانیا و بارسلونا

بارسلونا پایتخت اسپانیا نیست اما دومین شهر بزرگ این کشور و پایتخت بخش خودمختار کاتولانیا است؛ شهری که هم چون مادرید، بیشتر از همه چیز با تیم فوتبال معروفش در دنیا شناخته شده است. البته این شهر بخش عظیمی از شهرت خود را نیز مدیون میزبانی بازی‌ های المپیک است؛ بازی‌ هایی که توریست‌ های تور اروپا زیادی را روانه شهر کرد و نه تنها تاثیر بسیاری در شناساندن بارسلونا بعنوان یک مقصد گردشگری تور اروپا داشت بلکه روی روند تغییر شهر و حرکت بسوی طراحی مدرن در همه بخش های زندگی بارسلونا تاثیر داشت.

آب و هوای تور اروپا اسپانیا

شرایط آب و هوایی اسپانیا متغیر است و برخی از مناطق آب و هوای مدیترانه ای دارند برخی از نقاط این کشور دارای آب و هوای کوهستانی یا اقیانوسی است، در جنوب شرقی اسپانیا تابستان ها داغ و زمستان های معتدل مدیترانه میبینیم . بهترین زمان برای سفر به اسپانیا بهار و پاییز می باشد . آگوست همیشه بهترین ماه برای گذراندن تعطیلات در اروپا است. انبوهی از جمعیت که از فرانسه، هلند و آلمان به اسپانیا می‌ آیند، ولی فکر سفر اقتصادی را باید از سر خارج کنید زیرا این فصل اوج حضور گردشگران تور اروپا است.

خرید تور اروپا اسپانیا

برای خرید تور اروپا اسپانیا از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با روشاگشت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

آژانس مسافرتی روشا گشت در زمینه ی تورهای اروپا ، ویزای شینگن ، ایتالیا ، اسپانیا ، فرانسه ، هلند و همچنینویزای مولتی کانادافعالیت می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.