تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

همه چیز درباره فرانسه

همه چیز درباره فرانسه و سفر به آن

فرانسه کشوری بسیار زیبایی میباشد که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است، میتوان گفت که فرانسه با دارا بودن مساحتی غالب بر 643 کیلومتر مربع، بزرگترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ قاره اروپا محسوب میشود.

کشور فرانسه با توجه به وسعت و موقعیت مکانی ای که دارد، دارای متنوعترین وضعیت آب و هوایی میباشد و گردشگران میتوانند انواع دشت ها، کوهستان ها، سواحل و رشته کوه های مرتفع را مشاهده کنند. با روشاگشت همراه باشید.

همه چیز درباره فرانسه : آب و هوا

بخش‌ های شمالی و شمال شرقی فرانسه دارای آب‌ و هوای معتدل است. بخش‌ های جنوبی هم آب‌ و هوای مدیترانه‌ ای دارند. بخش‌ های غربی فرانسه دارای اقلیم اقیانوسی است که یعنی این مناطق دارای میزان بارش بالایی بوده و زمستان‌ هایی معتدل و تابستان‌ هایی گرم را تجربه میکنند. غرب این کشور داری آب و هوای کوهستانی است. سایر مناطق هم معمولاً از تابستان‌ هایی گرم و گاهی طوفانی و زمستان‌ هایی سرد برخوردارند.

همه چیز درباره فرانسه : مقاصد گردشگری

اگرچه میزان گردشگران فرانسه کمی کاهش‌ یافته اما هنوز حرف اول را میزند. جالب اینجاست که ۷۰ درصد این گردشگران اروپایی هستند بنابراین اروپایی‌ ها این کشور را یک کشور رمانتیک میدانند. ازجمله دیدنی‌ های آن عبارتتد از پاریس، مونت سن میشل، قلعه چمبورد و کارکاسون.

البته اگرچه در کشور های دیگر هم مناطق گردشگری مختلف وجود دارد اما کشور فرانسه در هر نقطه‌ اش یک منطقه دیدنی را جای داده است. جاذبه‌ های فرانسه تنها به شراب و کنیاک محدود نمیشود بلکه فرانسوی‌ ها در جذب گردشگر بهتر از کشور های دیگر عمل میکنند.

پس برای انتخاب تور اروپا فرانسه مطمئن باشید فرانسه چیزی از جاذبه های گردشگری کم ندارد.

سقر به فرانسه با روشاگشت

شما با تور اروپا روشاگشت میتوانید سفری راحت و بی دغدغه ای را تجربه کنید و به هرجای اروپا که میخواهید سفر کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.