تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

اخذ ویزای شینگن اسپانیا

اخذ ویزای شینگن اسپانیا با روشاگشت

برای اینکه وارد کشور اسپانیا شوید نیاز به اخذ ویزای شینگن دارد ، چون کشور اسپانیا جزو کشورهای معاهده شینگن است که حتما برای ورود به این کشور زیبا باید ویزای شینگن اسپانیا داشته باشید.

اخذ ویزای شینگن اسپانیا و ویزای شینگن پرتغال چند نوع است که :

ویزای یک بار ورود
از این نوع ویزا تنها میتوان برای یک بار ورود به کشور های عضو پیمان شینگن استفاده کرد. باید به این نکته توجه کرد کرد که با داشتن این نوع از ویزای شینگن با ترک کشور مقصد حتی اگر مدت زمان اقامتتان به پایان نرسیده باشد ویزای شما منقضی خواهد شد.یعنی تنها برای یکبار میتوانید تحت هر شرایطی از این نوع ویزا برای ورود به کشور های عضو منطقه شینگن در مدت زمانی مشخص استفاده نمایید.

ویزای دو بار ورود
با به همراه داشتن این نوع از ویزای شینگن شرایطی همانند ویزای یک بار ورود را خواهید داشت. یعنی میتوانید در مدت زمانی که مشخص شده است به کشور های این منطقه سفر کنید. با این تفاوت که توسط این نوع از ویزای شینگن دو بار از امکان ورود به این کشور ها برخوردار خواهید شد.

ویزای چند بار ورود
با داشتن این نوع از ویزای شینگن در مدت زمانی محدود یعنی نود روز در هر 6 ماه از سال میتوانید چند بار ورود و سفر بین کشور های عضو منطقه شینگن را داشته باشید. این نوع از ویزای شینگن امکان سفر و اقامت به چندین کشور عضو اتحادیه شینگن را برای شما فراهم خواهد کرد.مدت زمان اعتبار ویزای شما یعنی نود روز از زمان ورود به هر یک از کشور های عضو منطقه شینگن محاسبه خواهد شد.

روشاگشت در زمینه ی اخذ ویزای شینگن اسپانیا ، پرتغال ، هلند ، ایتالیا و ... تبحر خاصی دارد که میتوانید برای اخذ با روشاگشت در ارتباط باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.