تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

تور اروپا

روشا گشت دارای انواع تور اروپا ، ارائه دهنده انواع ویزای شینگن ، ویزای مولتی کانادا است.

فستیوال های زمستانی اروپا

پرشورترین فستیوال های زمستانی اروپا

 

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال ونیز؛ ایتالیا

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال ونیز؛ ایتالیا

 

کارناوال دیدنی و جذاب ونیز ایتالیا از جمله جشنوراه ایست که تماشایی آن را نباید از دست داد. کارناوالی که معرفی کننده فرهنگ و هنر کشور ایتالیا میباشد. این جشنواره که در اوایل فوریه برگزار میشود، شرکت کنندگان در آن ماسک ها مختلف به صورت میزنند و لباس های شاد و زیبا و خاص به تن میکنند.

کارناوال ونیز هر سال در میدان سنت مارک برگزار شده و با اجرای مراسم هایی همچون آتش بازی ، رویداد های موسیقی و انواع تردستی همراه میباشد . یکی از بخش های دیدنی این فستیوال این است که در کانال ونیز قایق هایی عبور میکنند که افرادی که در داخل آن هستند لباس های عجیب بر تن داشته و روی صورت خود ماسک زده اند.

با تور اروپا ایتالیا میتوانید خود را به موقع به این فستیوال برسانید و تجربه ای جدید برای خود رقم بزنید.

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال کلن آلمان

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال کلن

تاریخ برگزاری کارناول کلن در ماه فوریه در شهر کلن کشور آلمان میباشد. جشن کارناوال آلمانی در روز "سه شنبه چرب" آغاز شده و روز "چهارشنبه خاکستر" به اتمام میرسد.

این کارناوال که یکی از بزرگترین جشن های خیابانی اروپا محسوب شده، در روز دوشنبه گل سرخ با مراسم رژه و حضور بیش از ١٣٠ گروه موسیقی و صد ها اسب به اوج خود میرسد و گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به تماشای خود میکشاند. تور اروپا روشاگشت شما را برای دیدار فستیوال های مقصد راهنمایی میکند.

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال اژدها؛ اسلوونی

فستیوال های زمستانی اروپا : کارناوال اژدها؛ اسلوونی

 

در اسلونی روز های مذهبی به نام Shrovetide وجود دارد. جشنواره اژدها در شهر لیوبلیانا و در مرکز قدیمی شهر، میدان Prešeren برگزار میشود. جشنواره پرطرفداری در میان مردم محلی اسلووی که با رژه‌ی خیابانی و عروسک گردانی همراه میباشد . از بخش های جذاب این فستیوال، حضور افراد با پوشش شخصیت‌ های اسطوره‌ ای و مذهبی است. مسافران تور اروپا هم میتوانند در این جشن شرکت کنند.


تور اروپا , فستیوال های زمستانی اروپا , فستیوال های اروپا , فستیوال های زمستانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.